У зв’язку з тим, що учні не мають можливості відвідувати навчальний заклад, запрошуємо виконати завдання з різних предметів по класах (дивися нижче). Це дасть можливість мати міцні знання і виконати навчальну програму.
Домашні завдання...
Інформатика (Учитель Ткач О.В)
Математика
клас
|
завдання
|
5-А,Б
|
Пункт 27, 28 вивчити. №747, 749,751, 755, 762, 764,766
|
6
|
Пункт 34, 35 вивчити. № 953, 955, 957, 976, 980
|
7-А,Б
|
Алгебра §20 вивчити. № 798, 800, 803, 804, 808, 828, 833.
Геометрія §14, §16 вивчити. № 428, 431, 477, 481, 484, 487.
|
8
|
Алгебра §14 вивчити. № 621, 622, 626, 633, 636, 641, 649, 659.
Геометрія §12, вивчити. № 537, 539, 540,542, 544, 546.
|
9
|
Алгебра §13 повторити. Роз впр №№530, 531,532
Геометрія п.12-13, вивчити Розв №№424-426, 446
|
10-А
|
Алгебра §15 вивчити формули. № 422,424, 426, 430.
Геометрія §5,4, вивчити теореми. № 5.75, 5.77
|
10-Б
|
Алгебра §15 вивчити формули. № 422,424, 426, 430.
Геометрія §5,4, вивчити теореми. № 5.75, 5.77
|
11-А
|
Алгебра пункт 9 ст 81 вивчити. № 9.2(1-4), 9.4, 9.11
Геометрія §24 вивчити. №1, 4, 10, 13. Ст220
|
11-Б
|
Алгебра пункт 9 ст 81 вивчити. № 9.2(1-4), 9.4, 9.11
Геометрія §24 вивчити. №1, 4, 10, 13. Ст220
|
Фізика
клас
|
завдання
|
7-А,Б
|
§ 17-18 №1-3 ст 56
|
8
|
§ 17-19 №10 ст 159 № 4-5 ст 166
|
9
|
§ 27,30
|
10-А
|
§ 46, 48
|
10-Б
|
§ 46, 48
|
11-А
|
§ 52, 53
|
11-Б
|
§ 52, 53
|
Українська мова
клас
|
завдання
|
5-А
|
|
5-Б
|
Спрощення в групах приголосних ст.. 152-153 виконати №292, 297, 295, 296, 298
Опрацювати §27 ст 158-161 виконати №308,312, 316, 320,331
Найпоширеніші випадки чергування приголосних звуків ст. 169,173,175 № 340,344359, 350(усно)
Вивчити правила ст. 177. №361(усно), 364,367
Позначення мякості приголосних на письмі. №386, 387(усно),389, 394.
|
6
|
Відмінювання прикметників ст. 160-162. Виконати №355(усно), 359, 362(усно), 369
Опрацювати §35ст 179.виконати вправи 408(усно), 409
Написання прикметників із суфіксами ст. 167 вправи 373 (усно), 374, 375.
Букви е, о, и в прикметникових суфіксахст 168. Виконати вправи 378(усно), 380,382.
Опрацювати правила на ст. 172 виконати вправи 387(усно), 389, 393.
Опрацювати правила на ст. 34 виконати вправи 402(усно), 405,406.
|
7-А,Б
|
Дієприслівник як особиста форма дієслова. Дієприслівниковий зворот §26, 27. №301, 305, 315.
Творення дієприслівників недоконаного і доконаного виду §28 № 319, 323
Не з дієприслівниками §29 №334
|
|
|
9
|
Безсполучникове складне речення. Розділові знаки в безсполучниковому складному реченні.
|
10-А
|
Виконати вправи № 198. Дати відповіді на запитання для самоперевірки ст. 111 №2-5.
Опрацювати усно ст. 113-114
|
10 –Б
|
Виконати вправи № 198. Дати відповіді на запитання для самоперевірки ст. 111 №2-5
|
11-А
|
Скласти таблиці:
основні історичні чергування приголосних звуків при словозміні і словотворенні;
складні випадки вживання мякого знака, апострофа
написання слів іншомовногопоходження
|
11-Б
|
Скласти таблицю «Види складних речень», дібрати приклади
|
Українська література
клас
|
завдання
|
5-А
|
|
5-Б
|
Леонід Глібов прочитати ст. 150-153 записати у зошит що таке порівняння.
Читати літописні оповідіст 158-164.
Тестові завдання ст. 165 п. 10письмово
|
6
|
Поезії «Писанки», «Дивоцвіт» відшукати в інтернеті.
Емма Андієвська опрацювати ст..111-113. Прочитати притчу «Казка про яян» ст. 112-113
«Говорюща риба» прочитати ст.. 115-120
|
7-А
|
Знати біографію О Стороженка ст.. 170
Прочитати оповідання «Скарб» ст. 171-175. Виписати з тексту оповідання прислів’я, приказки, фразеологізми
|
7-Б
|
Прочитаи повість Г. Тютюнника «Вогник далеко в степу»
Прочитати оповідання О. Стороженка «Скарб»
|
9
|
Повторити біографію Т.Г.Шевченка.
Читати поему «Кавказ», «Великий льох», «Стоїть в селі Суботові», «Сон». Записати в словник літературознавчих термінів алегорія, гротеск, умовність, містерія.
|
10-А
|
Прочитати М. Коцюбинський «Хвала життя!», «На острові», «Тіні забутих предків»
Біографія О. Кобилянської оповідання «Битва», «Меланхолічний вальс»
Повісті « У неділю рано зілля копала», «Земля», «Людина», «Царівна».
|
10-Б
|
Прочитати М. Коцюбинський «Тіні забутих предків»
Біографія О. Кобилянської
|
11-А
|
Улас Самчук зміст роману «Марія».
Дібрати цитати до характеристики образу Марія
Біографія О.Довженка. Прочитати «Україна в вогні», «Зачарована Десна»
|
11-Б
|
Біографія О.Довженка. Прочитати «Україна в вогні», «Зачарована Десна»
|
Біологія, природознавство, екологія
клас
|
завдання
|
5-А,Б природознавство
|
Прочитати §29, 30
|
6
біологія
|
§35, 36 дати письмові відповіді на питання, заповнити ст..56, 57 робочого зошита
|
7-А,Б
біологія
|
Заповнити ст. 61 робочого зошита
Тести ст. 67-68
|
8
біологія
|
§34-36 заповнити ст. 74 робочого зошита
|
9
біологія
|
§13, 14 опрацювати ст. 6,7 робочого зошита. Виконати завдання «Поміркуй»
|
10-А
біологія
|
§24-26 заповнити ст. 45 робочого зошита
|
10-Б
біологія
|
§24-26 заповнити ст. 45 робочого зошита
|
11-А,Б
біологія
|
§34-36. заповнити ст. 73, 74 робочого зошита
|
11-А, Б
екологія
|
§3 скласти план конспект.
|
Географія
Клас
|
Завдання
|
5 клас
|
|
6 клас
|
|
7 клас
|
географія ( вчитель Калюжна В. В.)
Опрацювати §35-38
Використовуючи додаткові джерела, підготувати повідомлення про унікальні природні об’єкти Північної Америки – Великий Каньйон Колорадо, Флінт-Мамонтову печеру, Єллоустонське вулканічне плато.
|
Правознавство, економіка ( вчитель Іванова Л.І. )
Клас
|
Завдання
|
9 клас
|
Правознавство
Виконати практичні завдання з теми "Спадщина", "Ти - споживач"
|
10 клас
|
Правознавство
Виконати тестові завдання з теми "Основи адміністративного права"
|
11-А,11-Б
класи
|
економіка
Опрацювати сторінки 79-87
|
історія, всесвітня історія, художня культура
Клас
|
Завдання
|
5 клас |
Історія (вчитель Журавель Г.В.)
Вивчити§ 16, §17 |
6 клас |
Історія (вчитель Журавель Г.В.)
Вивчити § 30, § § 32-34, Дати відповіді на запитання в кінці кожного параграфа
|
7-А,Б
|
історія України ( вчитель Іванова Л.І. )
Скласти план по діяльності князів Аскольда, Олега, Ігоря, Ольги, Святослава
|
|
|
9
|
всесвітня історія
Підготувати усні промови ( по метеріалам § 20-27 )
( викладення матеріалу з викладенням власної точки зору )
1. Німеччина в останній чверті XIX ст.: здобутки і проблеми.
2. Політичний лад Франції часів Третьої республіки.
3. Соціально-економічне становище Великої Британії у другій половині XIX ст.
4. Ірландське питання у Великобританії кінця XIX ст.
5. «Над ними ніколи не заходить сонце»: колоніальна політика Англії.
6. Шлях Америки до світового лідерства.
7. Особливості розвитку промисловості і сільського господарства Російської імперії у пореформений період.
|
9
|
історія України ( вчитель Калюжна В. В. )
Опрацювати відповідний матеріал підручника Турченко Ф. Г. § 19,
Скласти план-схему пункту 2 § 19.
|
9
|
художня культура ( вчитель Калюжна В. В. )
Використовуючи матеріал підручника з теми «Художня культура як явище. Культура та її роль у суспільстві.» скласти кросворд на 10 запитань, використовуючи понятійний матеріал теми.
|
10-А клас |
всесвітня історія (Вчитель Іванова Л.І.)
Скласти порівняльну таблицю "Країни Латинської Америки"
Розробити запитання для історичного диктанту
|
10-А клас |
історія України ( вчитель Іванова Л. І. )
Дати характеристику ІІІ Універсалу
Скласти таблицю "Політика гетьмана П.Скоропадського"
|
10-Б клас |
|
10-Б клас |
|
11-А клас |
всесвітня історія (Вчитель Іванова Л.І.)
Розробити 4 рівні завдань з теми "Країни Східної Європи та Центральна Європа на початку ХХ століття"
|
11-А клас |
історія України ( вчитель Іванова Л. І. )
Дати письмові відповіді на запитання з теми "Соціально-економічне та внутрішньо-політичне становище в Україні в 53-64 рр"
|
Основи здоров'я (Вчитель Журавель Г.В.)
Клас
|
Завдання
|
5 клас
|
§17,18
|
6 клас
|
§17,18
|
7 клас
|
§15,16
|
Зарубіжна література
клас
|
завдання
|
5-А,Б
|
Записати до зошита ключові епізоди повісті М.Твена «Пригоди Тома Сойєра»
|
6
|
Читати і переказувати оповідання Джека Лондона
«Жага до життя»
|
7-А,Б
|
Записати до зошита план до змісту повісті О.Гріна «Пурпурові вітрила»
|
8
|
Образи «Пісні про Роланда».Виписати цитати до образів
|
9
|
Біографія Дж. Байрона. Прочитати поему «Мазепа»
Вивчити на пам'ять вірш «Мій дух як ніч»
|
10-А
|
Підготовка до контрольної роботи за романом Л. Толстого «Анна Кареніна» Опрацювати вступну статтю до поезії другої половини ХХ ст..
|
10-Б
|
Підготувати матеріал для написання к.р «Діалектика душі толстовських героїв"
|
11-А
|
Біографія Альбера Камю, прочитати роман «Чума»
|
11-Б
|
Біографія Е. Хемінгуея. Прочитати повість «Старий і море»
|
Хімія
клас
|
завдання
|
7-А,Б
|
§11. №1,2 ст. 88
§12. №1,3,4,8 ст. 94,95
Підготувати повідомлення на одну з тем:
«Закон сталості складу Ж.Л.Пруста»
«Закон простих відношень Дж Дальтона»
|
8
|
§23, 24, 25. №1-4 ст. 111
Повторити тему «Основні класи неорганічних сполук»,
підготуватись до практичної роботи.
|
9
|
§24, 26 повторити, № 10 ст 170. №6,8,10 ст. 182
§25 відповісти на питання 1-8 ст. 175-176
|
10-А,Б
|
§13 повторити. Ознайомитися з дослідами 1-4 практична робота ст. 96-97
§14. №136,137, 139, 141 ст. 103
|
11-А,Б
|
§41. № 352-354
§42. № 357-359
|
Курс "Захист Вітчизни"
клас
|
завдання
|
10-А,Б
|
Аварії, катастрофи, міжнародний тероризм
|
11-А,Б
|
Тактична підготовка. Дії солдата в наступі
|
|