"Якщо ти байдужий до страждань інших,ти не заслуговуєш називатися людиною"
Сааді (персидський поет)
Сьогодні серед учнівської молоді надзвичайно загострилася проблема насильства, здійснюваного самими дітьми відносно одне одного.
Останніми роками визнано поширення такого явища, як шкільний булінг. Це тривалий процес свідомого жорстокого ставлення (фізичного і психічного) з боку дитини або групи дітей до іншої дитини або дітей.
З 27 вересня по 1 жовтня в ОЗ "Бутенківська ЗОШ І-ІІІ ступенів імені Ю.П.Дольд-Михайлика" пройшов тиждень протидії булінгу
під хештегом #РазомПротиБулінгу. Психологічною службою закладу були проведені просвітницькі заходи, спрямовані на інформування учасників освітнього процесу про запровадження адміністративної відповідальності за вчинення булінгу (цькування) та формування в суспільстві небайдужості до проблеми цього явища. Зокрема:
- конкурс малюнків "Ми проти насильства!" (учні початкових класів);
- бесіда "СТОП Булінг" (учні 5 класу, соц.педагог Ярмоленко В.В.);
- бесіда з елементами тренінгу "Попередження насильства: подолання стереотипів та формування правил безпечної поведінки. Допомога потерпілим від насильства" (6-А, 6-Б класи, соц.педагог Ярмоленко В.В.);
- година спілкування "Булінг у шкільному середовищі" (7-А, 7-Б класи, соц.педагог Ярмоленко В.В.);
- перегляд та обговорення мотиваційного відеоролику "Як Нік Вуйчич боровся з булінгом у своєму житті" (8 клас, практичний психолог Артеменко О.С);
- перфоманс "Виділяйся, але не за рахунок інших" (10 клас, практичний психолог Артеменко О.С.);
- засідання круглого столу "Булінг та його прояви: агресор - жертва - спостерігач" (учні 11-А та 11-Б класів, практичний психолог Артеменко О.С.);
- анкетування для педагогічних працівників "Протидія булінгу в закладі освіти" (педагоги, практичний психолог Артеменко О.С.).
Метою заходів є знайомство з поняттям «булінг» та його попередженням, а саме: виховання в учнів почуття емпатії до дитини, яка зазнає насильства; розвивати вміння пошуку шляхів виходу зі складної ситуації; формувати навиxки відповідальної та безпечної поведінки.
Діти отримали цікаву та корисну інформацію про проблему сьогодення в учнівському середовищі.