Розклад роботи (уроки+завдання) для 6-А класу
на період 19 квітня - 23 квітня 2021 року
№ | ПРЕДМЕТ | ЗАВДАННЯ |
---|---|---|
1 | Укр.літ |
Леонід Глібов. “Муха і Бджола”, “Жаба і Віл”. Алегоричні образи Опрацювати матеріал за посиланням: https://romashkama.blogspot.com/p/06052020.html, виразно читати байки. |
2 | Укр.мова |
Онлайн-урок. Розряди займенників за значенням Опрацювати таблицю підручника с.207, виконати письмово впр.466. |
3 | Основи здоров'я |
Тема: «Безпека під час користування засобами побутової хімії» Преглянути презентацію Опрацювати стор. 150-151 § 26 |
4 | Математика |
Онлайн-урок. Тема : “Перпендикулярні прямі”. Завдання в Google Classroom. |
5 | Анг.мова |
Тема.,,підсумковий урок з теми. Д.З повторити слова до теми ,, Школа,, |
6 | Фізкультура |
Легка атлетика. Різновиди ходьби та бігу. Техніка стрибків у довжину «зігнувши ноги». Рівномірний біг до 5 хв |
№ | ПРЕДМЕТ | ЗАВДАННЯ |
---|---|---|
1 | Інфор/Інфор |
Онлайн урок з теми: «Розв’язування задачі методом поділу на підзадачі Онлайн-урок. Розробка сценарію майбутнього програмного |
2 | Основи хрес.етики |
Тема. Остаточна перемога добра над злом. Виконати письмово завд. 6 у робочому зошиті (с.65) |
3 | Історія |
Тема. Римська імперія І-ІІ ст. Опрацювати матеріал &47. |
4 | Математика |
Тема :”Побудова перпендикулярних прямих за допомогою лінійки та косинця” Завдання в Google Classroom. |
5 | Зар.літ |
Онлайн уроки Р.Шеклі "Запах думок". Утвердження сили людської думки в оповіданні. Духовне й фізичне випробування Кліві. Д.З.Записати в зошиті план сюжету твору. |
6 |
№ | ПРЕДМЕТ | ЗАВДАННЯ |
---|---|---|
1 | Укр.літ |
Степан Руданський. “Добре торгувалось”.Співомовки Руданського - унікальне явище у світовому письменстві Переглянути презентацію за посиланням: https://vseosvita.ua/library/stepan-rudanskij-spivomovkidobre-torguvalos-14249.html, опрацювати матеріал підручника, дати письмову відповідь на питання: “Чим вам запам’ятаються співомовки С. Руданського?”. |
2 | Укр.мова |
Особові займенники, їх відмінювання. Приставний Н у формах особових займенників Переглянути відеоурок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=H088JY6dSk0, виконати до нього завдання або опрацювати матеріал підручника с. 208-209, виконати впр. 470. |
3 | Географія |
Тема. Природні комплекси. Опрацювати матеріал &58. |
4 | Біологія |
Тема: Екологічні групи рослин. Переглянути презентацію в YouTube з даної теми. |
5 | Математика |
Тема :”Паралельні прямі . Властивості паралельних прямих” Завдання в Google Classroom. |
6 | Труд/Труд |
Тема уроку: Конструювання деталей виробу. Складання композиції для оздоблення. Технологія та особливості виготовлення виробу. Добір інструментів та матеріалів для свічника. Д.з Навчальні матеріали та завдання на платформі classroom.google.com Тема. Проект 7: Великодні прикраси. Визначення завдань для виконання проекту. Планування роботи з виконання проекту. Створення банку ідей. Аналіз та систематизація інформації. Короткі історичні відомості про культурний символ України – писанку, її місце в сучасному декоративно-ужитковому мистецтві. Моделі-аналоги. Графічне зображення. Домашнє завдання. 1.Скласти план з виконання проекту. 2.Здійснити пошук інформації (історія, види, технології) . 3.Вироби-аналоги та їх аналіз. 4.Розробити ескізний малюнок виробу. |
7 | Труд/Труд |
Тема уроку: Конструювання деталей виробу. Складання композиції для оздоблення. Технологія та особливості виготовлення виробу. Добір інструментів та матеріалів для свічника. Д.з Навчальні матеріали та завдання на платформі classroom.google.com Тема. Проект 7: Великодні прикраси. Визначення завдань для виконання проекту. Планування роботи з виконання проекту. Створення банку ідей. Аналіз та систематизація інформації. Короткі історичні відомості про культурний символ України – писанку, її місце в сучасному декоративно-ужитковому мистецтві. Моделі-аналоги. Графічне зображення. Домашнє завдання. 1.Скласти план з виконання проекту. 2.Здійснити пошук інформації (історія, види, технології) . 3.Вироби-аналоги та їх аналіз. 4.Розробити ескізний малюнок виробу. |
№ | ПРЕДМЕТ | ЗАВДАННЯ |
---|---|---|
1 | Образот.мис |
Тема уроку : Фреска і вітраж у культових спорудах.. Д.З. Створити ескіз вітражу на релігійний сюжет. Навчальні матеріали та завдання на платформі classroom.google.com. |
2 | Математика |
Тема : “Побудова паралельних прямих за допомогою лінійки та косинця” Завдання в Google Classroom. |
3 | Укр.мова |
Зворотний займенник себе, його відмінювання.Присвійні займенники, їх відмінювання Опрацювати матеріал підручника с. 210, п. 41, виконати впр. 474, 498. |
4 | Анг.мова |
онлайн- урок тема ,, Шкільне життя,,Д.З. вивчити нові слова, вик. впр.3 с.161 |
5 | Зар.літ |
Р.Шеклі "Запах думок". Роздуми автора про майбутнє людини і людства. Гуманістичний зміст твору- віра в перемогу людського розуму. Д.З.Продумати, які мрії могли з'явитися в Тома (із "Усмішки") та Ліроя Кліві після пережитих пригод. Записати їх, зазначаючи, чи можуть вони здійснитися і за яких умов. |
6 | Фізкультура |
Легка атлетика. Бігові та стрибкові вправи. Метання малого м’яча на дальність. Техніка стрибків у довжину «зігнувши ноги». |
№ | ПРЕДМЕТ | ЗАВДАННЯ |
---|---|---|
1 | Музичне мист |
Онлайн урок. Тема: Увертюра |
2 | Біологія |
Тема: Життєві форми рослин. Переглянути відео в YouTube з даної теми. |
3 | Історія |
Тема. Повсякденне життя римлян Опрацювати &45, підпункт 3. |
4 | Фізкультура |
Легка атлетика. Техніка стрибків у довжину «зігнувши ноги». Техніка метання малого м’яча на дальність. |
5 | Анг.мова |
онлайн- урок Тема ,,Шкільні предмети,, Д.З. впр.6 с. 162 |
6 | Географія |
Тема. Природні зони Землі. Опрацювати &53. |