09:32
ОРГАНІЗАЦІЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ З ПРЕДМЕТІВ «ЗАХИСТ ВІТЧИЗНИ» ТА «ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА»

Освітній процес із предмета «Захист  Вітчизни» рекомендуємо організувати відповідно до календарно-тематичного планування на II семестр 2019/2020 н.р. Варто:

  • послідовність вивчення розділів та тем в межах вимог навчальної програми вчитель може коригувати самостійно
  • довести до відома учнів теми, які необхідно опрацювати самостійно;
  • зазначити Інтернет-ресурси (веб-ресурси закладу освіти; сайти, блоги вчителів «Захисту Вітчизни» тощо);
  • підготувати та організувати проведення on-line уроків або відеофрагментів з демонстраційними матеріалами, завданнями та вправами;
  • організувати перевірку та оцінювання самостійно виконаних учнями завдань, використовуючи інструменти спілкування у дистанційному навчанні.
  • рекомендуємо організувати надання індивідуальних консультацій за допомогою відеозв'язку, чату.

Інтернет-ресурси

1.Офіційний веб-сайт Міністерства освіти і науки України / [Електронний ресурс] – Режим доступу : http://www.mon.gov.ua.

2.Офіційний веб-сайт Інститут модернізації змісту освіти/ [Електронний ресурс] – Режим доступу : http:// imzo.gov.ua

3.Офіційний веб-сайт Міністерства оборони України / [Електронний ресурс] – Режим доступу : http://www.mil.gov.ua.

4.Сайт газети «Народна армія» / [Електронний ресурс] – Режим доступу : http://www.na.mil.gov.ua/

5.Сайт журналу «Військо України» / [Електронний ресурс] – Режим доступу : http://viysko.com.ua

6.Сайт науково-теоретичного та науково-практичного журналу «Наука і оборона» / [Електронний ресурс] – Режим доступу : http://www.nio.mil.gov.ua.

7.Сайт Державної служби з надзвичайних ситуацій України / [Електронний ресурс] – http://www.mns.gov.ua.

8.Сайт Товариства сприяння обороні України / [Електронний ресурс] – http://tsou.org.ua.

9.Сайт Товариства Червоного Хреста України / [Електронний ресурс] – http://www.redcross.org.ua.

10.Сайт методично-інформаційного журналу «Основи захисту Вітчизни» / [Електронний ресурс] – Режим доступу : http://3axuct.at.ua.

11. Сайт Центру військової політики та політики безпеки (ЦВППБ) / [Електронний ресурс] – Режим доступу http://www.defpol.org.ua

Фізична культура

Під час карантину рекомендуємо поглибити теоретико-методичні знання з видів спорту (обраних модулів): історія, правила гри та суддівство, правила проведення змагань.

В зв’язку з постійним знаходженням учнів в обмеженому просторі необхідно проведення учнями самостійних занять фізичними вправами.

Ці заняття надають можливість оволодіти цілим рядом рухових умінь та навичок, які непередбачені програмою з фізичного виховання, розширити діапазон рухових дій. Збільшується загальна фізична підготовка, при цьому виключаються вправи на витривалість та швидкість. Навчати молодших  школярів руховим діям доцільно, застосовуючи переважно ігровий метод.

До форм самостійних занять відносяться:

  • ранкова гімнастика;
  • фізичні вправи протягом дня.

Заняття повинні викликати в учнів позитивні емоції, з цією метою необхідно творчо використовувати ігрові методи, музичний супровід, ІКТ тощо.

Ранкова гімнастика (зарядка) повинна входити в розпорядок дня учня  в ранковий час після пробудження від сну.

В комплекс слід включати вправи для всіх груп м'язів, вправи на гнучкість і дихальні вправи. Не рекомендується виконувати вправи статичного характеру, зі значними обтяженнями, на витривалість.

При складанні комплексів та їх виконанні рекомендується фізичне навантаження на організм підвищувати поступово, з максимумом у середині чи в другій половині комплексу.

Кожну вправу слід починати в повільному темпі й з невеликою амплітудою рухів з поступовим її збільшенням. Між серіями з 2-3 вправ (а для силових вправ - після кожного) виконуються вправи на розслаблення.

Дозування фізичних вправ, тобто збільшення або зменшення їх інтенсивності, забезпечується зміною амплітуди рухів, прискоренням або уповільненням темпу, збільшенням або зменшенням числа повторень вправ, включенням в роботу більшого або меншого числа м'язових груп, збільшенням або скороченням пауз для відпочинку.

Фізичні вправи протягом дня забезпечують попередження стомлення, сприяють підтримці працездатності тощо. Вправи виконуються в перервах між заняттями з інших предметів.

Зазвичай це прості загально розвивальні вправи (нахили, повороти, кругові рухи голови, кругові рухи в плечових, ліктьових суглобах тощо); ізометричні (максимальна напруга і розслаблення м'язів кистей, рук, ніг, тулуба); спеціальні для м'язів очей (рухи очей вправо-вліво, вгору-вниз, кругові рухи).

Вибір кількості занять в тиждень, залежить в значній мірі від мети самостійних занять. Для підтримки фізичного розвитку на досягнутому рівні досить займатися двічі на тиждень; для його підвищення – не менше трьох разів, а для досягнення помітних результатів – 4-5 разів на тиждень і більше.

Тренуватися потрібно через 2-3 години після прийому їжі. Не рекомендується тренуватися вранці натщесерце, відразу після сну, а також пізно ввечері.

Тренувальні заняття, як правило, носять комплексний характер, тобто повинні сприяти розвитку всього комплексу фізичних якостей, а також зміцненню здоров'я та підвищенню загальної працездатності організму. Спеціалізований характер занять вимагає індивідуального підходу і попередньої підготовки, тобто спеціального добору тренувальних засобів, навантажень, місця і часу занять, консультацій з фахівцями. Наприклад: https://www.youtube.com/watch?v=LF1hsGsYYH4

Для покращення психологічного стану учнів рекомендуємо проведення спортивних челенджів серед учнів класу, паралелі, школи. Наприклад: https://twitter.com/FCBarcelona/status/1240737473170493440?ref_src

Олег Сич, методист центру методології та методики формування цінностей ПОІППО

Директор                                                                              В.В. Зелюк

  •  
Переглядів: 320 | Додав: igorkordiyak | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]