Освітній процес із предмета «Захист Вітчизни» рекомендуємо організувати відповідно до календарно-тематичного планування на II семестр 2019/2020 н.р. Варто:
- послідовність вивчення розділів та тем в межах вимог навчальної програми вчитель може коригувати самостійно
- довести до відома учнів теми, які необхідно опрацювати самостійно;
-
...
Читати далі »
|
У зв’язку з тимчасовим призупинення освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти, з метою виконання навчальних програм із хімії, біології і екології Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. М.В. Остроградського рекомендує вчителям хімії, біології і екології:
1. Проаналізувати навчальну програму з метою виявлення складних тем, питань для розуміння:
– внести зміни до календарно-тематичного планування з навчального предмета на II семестр 2019/2020 навчального року;
...
Читати далі »
|
- ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ З МАТЕМАТИКИ
Рекомендуємо:
1. Під час організації дистанційного навчання чітко дотримуватися нормативно-правового забезпечення з цього питання.
...
Читати далі »
|
- ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ З МАТЕМАТИКИ
Рекомендуємо:
1. Під час організації дистанційного навчання чітко дотримуватися нормативно-правового забезпечення з цього питання.
...
Читати далі »
|
Для викладання та опрацювання навчального матеріалу з іноземної мови під час дистанційного навчання рекомендуємо учителям скористатися наступними посиланнями та матеріалами.
АНГЛІЙСЬКА МОВА
Як організувати дистанційне навчання з англійської мови під час карантину:
...
Читати далі »
|
- ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ З
- МОВИ
Для вивчення української мови рекомендуємо скористатися:
...
Читати далі »
|
Ситуація із поширенням у світі пандемії коронавірусу сколихнула звичні, закріплені (часто такі, що «не спрацьовують» у взаємодії між людьми у ХХІ столітті) владно-підвладні, дружні, професійні, подружні взаємостосунки; підходи до організації та змісту навчання, а саме донесення у онлайн режимі власної суб’єктності тощо. У цій ситуації неформальна взаємодія між людьми, у тому числі між спеціалістами, яка раніше не «вписувалась» у рамки системи (страх критикувати, проявлятися), формалізується та самоорганізується у нових, сприятливих умовах. Наразі, іще на інтуїтивному рівні, формується запит від суспільства (влади) у реальних, конкретних, а не формальних (абстрактних, що на папері) послугах практичної психології та соціальної роботи.
...
Читати далі »
|
Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу
в закладах загальної середньої освіти за допомогою дистанційних технологій
Для ефективної організації навчання здобувачів освіти закладів загальної середньої освіти в умовах карантину рекомендуємо використовувати дистанційні технології навчання.
Дистанційне навчання
...
Читати далі »
| |